gemma

Opgave formulier voor de praktijkcursus van de Vereniging Gemma.

Tijdens de cursus wordt er gewerkt met refractometers, polariscopen, dichroscopen, spectroscopen, microscopen en een balans voor het bepalen van de soortelijke massa.
Elke lesavond kunnen 20 edelstenen van een bepaalde kleur onderzocht worden. Door onderzoek kunt u er achter om welke steen het gaat en of het een natuurlijke, een behandelde of een synthetische edelsteen betreft. Onze docenten zullen u uitgebreid wijzen op de valkuilen. Een toets en een certificaat besluiten de cursus

10 lesavonden vanaf 25 september op maandagen van 19.45-21.45 te Amsterdam.
U dient de theoriecursus gevolgd te hebben of ruime ervaring met edelstenen te bezitten.
In het laatse geval dient u contact op te nemen met de cursus-leider (Leone Langeslag) om te overleggen over meedoen

Het lesgeld bedraagt 130 euro voor 10 lessen. Toelating is tot maximaal 15 personen. De toelating vindt plaats op volgorde van binnenkomst van de betaling. Inschrijving kan vanaf 5 mei tot 1 september. De eerste les start op maandag 25 september.

015

Graag onderstaande tabel invullen Alle velden behalve het laatste veld zijn verplicht. Bij vragen kunt u een mail sturen naar info@VerenigingGemma.nl

Voornaam
Achternaam
Straat & nummer
Postcode
Plaats
Telefoonnummer
e-mail adres
Ervaring
Als u wilt kunt u hier aangeven op welke wijze u betrokken bent bij gemmologie, bijv als edelsteenkundige, verzamelaar, handelaar in edelstenen, bedrijver van een mijn, juwelier, algemene interesse etc. (GEEN VERPLICHT VELD, overige velden wel.)