gemma

Opgave formulier voor de theorie cursus van de Vereniging Gemma.

Basisbegrippen en eigenschappen van edel- en sierstenen worden behandeld zoals de diverse optische eigenschappen, soortelijke massa, herkomst, winning en slijpvormen. Uiteraard worden alle belangrijke edel- en sierstenen behandeld en getoond, zowel ruw als geslepen, om zelf de verschillen te kunnen zien en vergelijken.
Een curusboek is inbegrepen. U dient zelf voor een 10 maal vergrotende (juweliers) loupe te zorgen.

U bent gelijk voor een jaar lid van de Vereniging Gemma en mag aan alle activiteiten deelnemen.

10 lesavonden vanaf eind januari tot eind April op woensdagen van 19.45-21.45 te Amsterdam.

Het lesgeld bedraagt 130 euro voor 10 lessen. Toelating is tot maximaal 20 personen. De toelating vindt plaats op volgorde van binnenkomst van de betaling. Inschrijving kan vanaf 1 oktober 2016 tot 10 januari 2017. De eerste les start op 25 januari 2017.

0 20

Graag onderstaande tabel invullen Alle velden behalve het laatste veld zijn verplicht. Bij vragen kunt u een mail sturen naar info@VerenigingGemma.nl

Voornaam
Achternaam
Straat & nummer
Postcode
Plaats
Telefoonnummer
e-mail adres
Ervaring
Als u wilt kunt u hier aangeven op welke wijze u betrokken bent bij gemmologie, bijv als edelsteenkundige, verzamelaar, handelaar in edelstenen, bedrijver van een mijn, juwelier, algemene interesse etc. (GEEN VERPLICHT VELD, overige velden wel.)