De excursie is op zondag 14 april. Alle details vind je in de verzonden e-mail.

De gemmabus heeft ongeveer 25 zitplaatsen en vertrekt bijtijds vanaf station Sloterdijk te Amsterdam. Toewijzing is op volgorde binnenkomst van betaling.

Meld je in ieder geval tijdig aan in verband met reserveringen in Borculo zelf, maar uiterlijk voor 10 maart.

Kom je niet mee? Dan hoef je het formulier niet (meer) in te vullen.

Ongeldige invoer

Tijdens de afgelopen ALV, woensdag 15 maart, ben ik, Ger, helaas vergeten om mijn vraag te stellen. Daarom nu via een mail naar alle leden.

Voor onze cursussen hanteren we de volgende annuleringsvoorwaarden. Deze zijn er op gebaseerd dat wij als vereniging veplichtingen aangaan om de cursus doorgang te laten vinden.

• Afzeggen tot twee weken voor aanvang cursus: 100% cursusgeld retour
  • Afzeggen twee weken voor aanvang cursus tot het moment dat het doorgaan van de cursus definitief besloten is: 75% cursusgeld retour
  • Afzeggen nadat besloten is dat de cursus definitief doorgang vindt, tot aanvang cursus: 50% cursusgeld retour
  • Afzeggen na start cursus (= eerste avond 19:30): 0% cursusgeld retour
  • Annuleren van de cursus vanuit de Vereniging Gemma (bijvoorbeeld bij een te lage deelname): 100% cursusgeld retour
  • Daar waar er naar de mening van het bestuur van de Vereniging Gemma sprake is van buitengewone omstandigheden, kan het bestuur van deze regels afwijken.

Het is 1 april vandaag.  We houden het op koffie en thee.