Onze bijeenkomsten houden we (weer) op de VU, locatie HG 14A33. U vindt hier een routebeschrijving. De bijeenkomsten zijn gratis voor leden.

De avonden zijn ook toegankelijk voor niet-leden, deze betalen € 5,- voor binnenlandse sprekers, € 10,- voor buitenlandse.

Vooraanmelding is niet nodig.

• ALV 20 maart 2024 om 19:45

Let op, nieuwe ruimte: HG-14A33!

• Machteld Veenhoven over juwelen 17 april 2024 om 19:45

Let op, nieuwe ruimte: HG 14A33! Machteld komt ons vertellen over de de beweegredenen van mensen om sieraden en juwelen te dragen, door de eeuwen heen.

• Synthetische diamant door Peter Groeneboom en Laetitia Ruchtie 15 mei 2024 om 19:45

Let op, nieuwe ruimte: HG 14A33! Het houdt de gemoederen bezig: synthetische diamant. Daarom nu een update, zodat je weet wat je koopt wanneer je een diamantje als souvenier in de zomervakantie wilt meenemen.

In het bijeenkomstenarchief vindt u de bijeenkomsten die al geweest zijn.