Onze bijeenkomsten houden we (weer) op de VU, locatie HG 06A33. U vindt hier een routebeschrijving. De bijeenkomsten zijn gratis voor leden.

De avonden zijn ook toegankelijk voor niet-leden, deze betalen € 5,- voor binnenlandse sprekers, € 10,- voor buitenlandse.

Vooraanmelding is niet nodig.

• Peter Slootweg FGA - Geheimen van kwarts. 15 februari 2023 om 19:45

• ALV 15 maart 2023 om 19:45

Informatie volgt tzt in de mailing

• Insluitsels in barnsteen - Enrico Bonino - Engelstalige lezing 19 april 2023 om 19:45

Enrico Bonino is a geologist with a degree in stratigraphy and paleontology from the University of Earth Sciences in Genoa, Italy. He is the author and editor of scientific books and papers about Paleozoic arthropods, fossil-lagerstätten, trilobites, and inclusions in amber. A deep passion for the Earth, the biosphere, and its microcosmos motivate him daily to explore the possibilities of extreme-macro photography of microfossils. Insects in amber are his favorite subjects. Skilled in digital image processing, and gifted with an artist’s eye, his photography offers a bright, new, and incredible vision of tiny creatures that populated this planet millions of years ago.

• Hanco Zwaan (Nederlands Edelsteenkundig Laboratorium) 17 mei 2023 om 19:45

Onderwerp volgt

• Roger Dedeyne (onder voorbehoud) 20 september 2023 om 19:45

Onderwerp volgt. Roger is auteur van de twee edities "(New) Tables of Gemstone Identification".

In het bijeenkomstenarchief vindt u de bijeenkomsten die al geweest zijn.