Bijeenkomsten zijn altijd op woensdagen van 19.45 tot 21.45. De locatie is het hoofdgebouw van de Vrije Universiteit, collegezaal HG-06A32, ingang Boelelaan 1105 Amsterdam Buitenveldert, tenzij anders aangegeven (routebeschrijving).

Toegang voor leden is gratis.

Ook niet-leden zijn welkom bij de bijeenkomsten. Er wordt dan wel een bijdrage gevraagd. Voor een bijeenkomst met een binnenlandse spreker is dat € 5, voor een buitenlandse € 10.

• Grote Gemma Kerstbeurs met veiling en borrel. 19 december 2018 om 19:45

Traditiegetrouw is de laatste avond van het jaar een gezellige bijeenkomst. De veiling afgelopen jaar was een groot succes. Daarom gaan we opnieuw edelstenen. boeken en apparatuur veilen en organiseren we een minimarkt waar leden hun waar aan kunnen bieden aan de andere leden. Alles voorzien van een hapje en een drankje zodat de leden voldaan met hun nieuwe aanwinsten het nieuwe jaar in kunnen luiden. Afwijkende zaal F201 in het VU, W&N gebouw (zie route). Deze avond is zoals gebruikelijk ook toegankelijk voor introducees en niet-leden.

• Gemma-avond 16 januari 2019 om 19:45

• Gemma-avond 27 februari 2019 om 19:45

Deze avond wordt samen met het GGN georganiseerd. Programma volgt

• Gemma-avond: ALV 20 maart 2019 om 19:45

Algemene ledenvergadering

• Gemma-avond 17 april 2019 om 19:45

• Gemma-avond 15 mei 2019 om 19:45

Programma volgt

In het bijeenkomstenarchief vindt u de bijeenkomsten die al geweest zijn.